تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود ملی‌پوشان والیبال به‌خط شدند
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی سپاهان و ذوب‌آهن در لیگ برتر | دربی اصفهان در تنور لیگ

  • کد خبر: ۲۲۲۱۹۹
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
تاریخ و ساعت بازی سپاهان و ذوب‌آهن در لیگ برتر | دربی اصفهان در تنور لیگ
تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن در مسابقه معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن از ساعت ۱۶:۳۰ فردا، چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ دربی اصفهان را در استادیوم نقش‌جهان برگزار می‌کنند. شاگردان مورایس در تیم سپاهان با نتایجی که در هفته‌های اخیر کسب کرده‌اند، تقریباً کورس قهرمانی را به صورت رسمی به سرخابی‌های پایتخت واگذار کرده‌اند و حالا بیشتر برای سکوی سوم لیگ و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باید با تراکتور رقابت کند.

در سوی مقابل اما گاندو‌ها با روحیه خوبی به زمین مسابقه می‌آیند. سبزقبا‌های اصفهانی هفته قبل در یک مسابقه جذاب موفق شدند تراکتور را در تبریز شکست دهند و مقدمات قطع همکاری پاکو خمز را بچینند. حالا هم به نظر می‌رسد در صورتی که شاگردان محمد ربیعی موفق به شکست سپاهان شوند، نسخه دومین مربی خارجی لیگ را هم می‌پیچند.

پیام نیازمند و محمد دانشگر، دو مهره ارزشمند سپاهان در عقب زمین، به دلیل مصدومیت غایب هستند. همچنین آریا یوسفی نیز به دلیل چهاراخطاره‌بودن، دربی اصفهان را از دست داده است. در سوی دیگر نیز چهار بازیکن ذوب‌آهن دچار پارگی رباط صلیبی شده‌اند و فصل را از دست داده‌اند: آرش قادری، پوریا آریاکیا، نادر محمدی و سبحان خاقانی.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->